Tisdag


Haha, kom inte på någon bra rubrik :)
Nu ska jag snart iväg till jobbet, tråkigt, vill vara hemma ju å städa! faktiskt :)
Idag fick jag världens lust att städa hela lägenheten ordentligt... men måste jobba.
Jag har iaf hunnit tvätta och diska lite och maten vart precis klar också.
När man jobbar kväll så måste jag laga mat innan jag åker till jobbet så man har matlåda till nästa dag och så att älsklingen har mat när han kommer hem :)
Orkar inte stå och laga mat kl 22 på kvällen när man kommit hem från jobbet.

Var en sväng hos mamma också på förmiddagen och drack lite kaffe.
Hon bor så nära men ändå så går jag dit för sällan. Måste skärpa mig :)
På lördag är vi bjudna på mat hos dem, ska klippa mammas hår också..
Och på fredag ska vi fira älsklingens syster som fyller år.
Annars så har jag inte så mkt planerat för den här veckan, eller en fika på stan imorn blir det ju. En kompis från Finland är här så vi ska gå och dricka lite kaffe och prata lite :)

Nu ska jag förbereda mig inför jobbet.

-I wish the summer that we had a week ago will be back soon-

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem är det då som har kommit hit? ;)

2009-07-07 @ 14:30:35
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jaha ;)

2009-07-07 @ 23:50:24
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sofi

Ja man tar dom för givet ibland tror jag(mammorna alltså)

Allt är bra med mig =)

2009-07-08 @ 09:31:48
URL: http://sofivilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0