Sent :(


Idag vart det jätte sent med matlagningen :(
Håller på å lagar mat å jag är döhungrig!
Älsklingen är å fixar bilen med syrrans man just nu, skulle egentligen ha gått till syrran men eftersom jag inte hunnit laga mat idag så kunde jag inte göra det :(

Det gick jätte bra tidigare å sitta barnvakt åt Eya, hon var så jätte snäll! :)
Vi busade och lekte och sen vart hon så trött så jag gav henne välling och hon somnade, utan problem :)
Sen vaknade hon inte förrän syrran å de kom hem..

Sen har vi varit på älsklingens stuga (eller hans familjs rättare sagt) och suttit och planerat bröllopet :)
 En trevlig dag trots att det regnar.
Nu ska jag gå och se till maten, och förhoppningsvis är det klart så jag får äta :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ne, det tror jag inte för de gånger du har varit ledig letar du alltid efter sällskap ;)

Skönt att vara hemma såklart, men inte när man sitter ensam hela dagarna.. Eller?

Puss!

2009-07-07 @ 13:12:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0