Grattis mamma!!


Vill säga ett STORT grattis till min lilla mamma som fyller år idag!
Hon är tyvärr bortrest så jag kan inte fira henne :(
Men det får vi göra när hon kommer hem igen :)

Sen så har vi varit på Jaleels 3-års kalas idag! :) Han börjar bli en stor pojke nu ;)
Han var glad över presenterna han fick och han hade massa kompisar där. Därför såg man nästan inte honom alls, han var upptagen med å leka med de andra barnen :)
Men GRATTIS till honom igen!

Jag är så trött idag. Förstår inte varför. Måste vara vädret eller nåt... jobbigt när det blir så, speciellt just på en dag som man ska iväg och göra nåt. Man blir nästan helt apatisk...
Måste försöka lägga mig tidigare ikväll...

Nu håller älsklingen på å lagar mat.. ska snart käka och sen bara slappa.
Köpte förresten en bok igår, den verkar vara bra. Har inte hunnit så långt men det handlar om en man som köper en vålnad online! och så spökar den för honom.. haha.. den är lite läskig faktiskt :) får väl se hur den fortsätter...

Nu ska jag gå och fixa lite grejer.. :)
P.s
Anoppi: Tottakai siellä tulee olemaan sustakin kuva/kuvia :)
Sähän oot mun toinen äiti ;) hehe

P.s2
Tack Mandy för en jätte trevlig kväll igår! länge sen man fick skratta så mycket ;)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha ja skratt behövs verkligen ibland.. Man piggar upp vardagen när man frå skratta ordentligt hehe. Ses någon dag igen.. Sorry att det vart så hastigt idag. Kramizzz

2009-07-27 @ 22:08:43
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: äiskä

kiitos, kiitos terveisiä täältä hämeenlinnasta. nähdään pikapuoliin

2009-07-28 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0