Snacka om otur!


Jag har fått världens förkylning!
Jag har verkligen inte råd att vara borta från jobbet men vad ska man göra när man har feber, snoret rinner konstant och man ser mer eller mindre ut som en zombie..
Jag orkar inte vara sjuk. Det tar verkligen på krafterna och det är något som jag verkligen inte har just nu...
Jag har bara legat hela dagen, antingen i sängen eller på en madrass i vardagsrummet.

Nyss tittade vi på ett avsnitt av desperate housewives.. å jag grät floder! usch, varför ska de göra så jobbiga avsnitt för?
Snart kommer Mandy hit, hon ska sova över för hon jobbar imorn.. de är bara 2 st imorn för att alla är tydligen sjuka.. tycker verkligen synd om dem!
Sa till min chef att jag kan ju försöka gå å jobba imorn men hon sa direkt att det ska jag inte göra eftersom jag har feber idag. Även om de bara är 2.

Japp, så roligt inlägg var det här...
Men ett roligare inlägg imorn.. kanske.. om jag orkar..
Now send me some heeling thoughts!!
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag grät också massor till det avsnittet! Antar att det var samma vi såg med han "handyman" gubben (?)



Krya på dig!!

2009-01-26 @ 17:24:19
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Maritza

kirjota sinäki jotain tänne !siittä on aikaa joooo,,halooooo kukkuuuuuuu kuka siellä nukkuuuuuu

2009-02-05 @ 13:52:53
URL: http://marzuban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0