Det nya året..

..är här..
Känns egentligen lite konstigt.. åren går rätt så snabbt.
Men jag hade ett väldigt bra år 2008. Min älskade systerdotter föddes! jag hittade den underbaraste killen i hela världen, och jag har lyckats gått ner i vikt utan att banta!
Och mkt mkt mer självklart men orkar inte skriva ner allting..

Vi har avgett båda nyårslöften om att vi ska gå ner i vikt. Så när vi kommer tillbaka till sverige ska vi börja träna tillsammans. Jag har redan gymkort på haga så vi ska skaffa ett till älsklingen också.
Andra nyårslöften har vi inte gett, tillsammans iaf, men jag ska försöka bli en mkt bättre person än jag var 2008. Förra året hade jag samma löfte, och visst, jag uppfyllde det till en viss del men det är så mkt mer som jag hade kunnat gjort. Så nu får jag bara fortsätta med det och bli ännu bättre!

Vi firade in det nya året genom att basta, dricka lite och äta lite mat. Sen åkte vi till en dansrestaurang här för att sitta lite och umgås och självklart dansa! jag fick dansa med pappa vilket jag älskar. Vi dansade 2 slowfox och 2 "humppa". Vet inte vad det är på svenska men det är lite mer fart i det :) Sen gick vi till grillen för att köpa lite mat och sen åkte vi hem och la oss. Så det var en rätt så lugn nyårsafton och det är trevligt.

Snart, eller om ett par timmar, ska vi åka tillbaka till Toholampi.. känns lite tråkigt för jag trivs ju så bra här, men vi har ju inte så mkt tid. På söndag åker vi tillbaka till sverige. Nu kommer jag nog inte att uppdatera förrän imorn kväll när vi är i Vaasa. Jag, Markus å Toni skulle sitta barnvakt när mamma å de andra skulle åka iväg å spela bingo. Men det är bara under ett par timmar. Sen tänkte vi sticka iväg en stund å göra nåt :) typ gå å käka pizza eller nåt ;)

HA EN JÄTTE BRA ÅR 2009 ALLIHOP!!!
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som att ni har det kul där! :)

Vill med!

2009-01-01 @ 13:27:56
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Vilken tid kommer ni??



Det låter som att ni har haft roligt igår :)



Pössss

2009-01-01 @ 15:52:26
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: mandy

uppdatering gumman!! hehe

2009-01-07 @ 19:28:55
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Nina

Hmmm... här vare tomt!!

2009-01-08 @ 17:17:29
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: maritza

Noo laita niitä kuvia tänne suomen reissulta =)

2009-01-12 @ 12:36:43
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0