5 månader av kärlek!


Och ännu flera att se fram emot :)
Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 5 månader... det är inte mkt, jag vet, men för varje dag som går älskar jag honom bara mer och mer. Och som tur är så är det ömsesidigt ;) hehe.

Idag har inte hänt så mkt, var uppe på stan en snabbis med syrran å Eya och sen kom jag hem för att laga mat.. nu håller jag på å samlar krafter för att orka ta hand om disken :)

Jag har varit medlem på lunar, I have absolutely no idea Why??, men idag så tog jag bort min användare.. är ändå aldrig inne på den sidan ändå.. och det är alltid en massa äckel som skriver kommentarer och det är inte så kul...
Men för att komma till saken varför jag berättar om det är att jag hittade ett dagboksinlägg som jag skrev för några hundra år sen.. hehe, bevis på att jag är en vettig person ;)
____________________________________________________________________________________________

Att ligga sked är en mänsklig rättighet...

... Så varför gör inte jag det då oftare kan man undra :P

Vissa kanske tänker att jag inte har något vettigt att säga, men det har jag. Allt jag säger är vettigt, just för att jag är en extremt vettig person.

Jag vet att man inte ska kasta glas i stenhus, just därför gör jag inte det. Det borde inte någon göra för att det är inte vettigt.

Men nu så är jag trött och jag borde gå och lägga mig, vilket vore vettigast men nu så är jag så trött så jag orkar inte sova....vilket låter...ovettigt?? fast jag är en vettig person så jag går väl och lägger mig.

God natt!!
______________________________________________________________________________________________

Haha. Så kul var det kanske inte. Men roligt iaf. Eller inte. What do I know?
Japp, då var det dags för den där disken...
På återseende!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Sjuk du är :/

2009-01-20 @ 23:17:06
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0