Tillbringar rasten hos syrran...


Har rast nu från jobbet...
Kom hem till syrran en stund för att jag behövde ringa ett samtal till Csn...
Snart måste jag gå tillbaka, idag jobbar jag till 16 och sen så ska jag hem bara jätte snabbt och sen ska mamma skjutsa mig till sjukhuset för att jag ska jobba där några timmar ikväll...
Blir en lång dag men vi behöver pengarna.
Måste jobba jätte mkt nu så att vi klarar oss.

Uppdaterar senare ikväll, om jag inte är alltför trött.. börjar sju imorn bitti.

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Maritza

haloo munakarva kirjota jotain nytten että tietää mitä te hommootte siellä toisessa päässä varbergaa ! Hohohoho

2009-02-14 @ 17:58:05
URL: http://marzuban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0