Snart så..


Snart måste jag åka iväg till jobbet.. om en timme ungefär..
Försökte sova lite förut men kunde inte.. var inte så trött.. men jag klarar av att vara vaken ändå inatt, har gjort det förut också men lite jobbigt blir det nog..
Det värsta är tiden mellan 4 och 7.. då är man som slöast och tröttast..
Får väl hoppas på det bästa.

Orkade inte tvätta golven idag, får göra det imorn när jag har vaknat sen istället. Men dammsög hela lägenheten iaf och det är ju alltid nåt!

Jag vet inte vad jag har för dag idag egentligen.. jag är känslig och jag tänker så konstiga tankar ibland.. men jag tror att det är mitt dåliga självförtroende som jag ska skylla på..
Jag tror aldrig att jag blir av med alla negativa tankar som jag har av mig själv, sen så underlättar det inte heller att det finns folk som vet exakt hur de ska attackera mig så att det verkligen känns.. och många gånger utan att jag gjort dem någonting..
Jag skulle aldrig kunna göra så mot någon, oavsett om personen betyder något för mig eller inte.
Men jag försöker att inte tänka så mkt på det men vissa dagar är det inte så lätt, som idag.. allt kommer bara upp i huvudet som någon har sagt och jag känner mig så ful och otillräcklig som person.. känns som att vad jag än gör så är det fel, eller hur mycket jag än försöker ställa upp på folk så är det ändå inte tillräckligt.
Hoppas att imorgon är en lite bättre dag. Hoppas...

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad är det som har hänt nu? Eller rättare sagt, VEM har hänt?

Hoppas det går bra på jobbet inatt!

2009-02-23 @ 20:56:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0