Ledig men ändå inte..


Första veckan som arbetslös. Men innebär det ledighet för min del? nej nej.. har rätt mkt jobb ändå :)
Har ju 2 xtra jobb och på Usö behöver de rätt mkt xtra personal just nu..
Så vad jag trodde skulle bli en ledig dag med städning och sånt vart en dag med städning och jobb :) Ska jobba natt inatt, visserligen rätt så skönt eftersom det betyder rätt så mkt pengar till nästa månad..
Så vi får väl se om det dyker upp ännu mera jobb.. ska jobba lör, sön å mån på sjukhuset också och så på onsdag ska jag jobba på björnis.. skulle iofs vara rätt skönt och vara ledig tors och fre men dyker det upp jobb så måste jag ta.. det är ju i slutet av månaden så då får man kämpa lite xtra ;)

Nu har jag iaf hunnit med å diska, var inte så mkt disk så det var skönt.
Sen har jag andra maskinen tvätt i gång och så fort jag har slutat skriva här så ska jag nog ta och dammsuga lite.
Nu när jag slutat på dagiset så känner jag mig som en ny människa. Jag har mycket mer energi över till nära och kära och även till att ta hand om hemmet.

Nu ska jag gå och fixa lite så det inte blir alldeles för sent, måste hinna sova lite också så att jag orkar vara vaken hela natten


Älsklingen och jag på min 25-års dag :)
.


Min lilla solstråle och jag på julafton

Ha det gött!
-Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0