Härligt med helg!


Eller inte..
I mitt fall är det inte så härligt.. för jag ska jobba, hela helgen! jobbar dagtur lör, sön å mån.. lagom roligt.
Men nu har jag iaf varit ledig i 2 dagar så orkar det gör jag.. känns bara lite tråkigt när alla andra är lediga och jag jobbar :(

I onsdags så jobbade jag på björnis.. det gick jätte bra! jag stod vid rouletten hela kvällen så att jag skulle komma in i det, har ju haft såå svårt med det hittills.. men nu tror jag att det börjar släppa för att jag klarade av t.o.m. 4 spelare! :)
Jag är jätte stolt och nöjd över mig själv, och det var länge sen jag kunde känna eller säga något positivt om mig själv.
Fast sen så var jag ju ändå tvungen att byta, en kvart innan vi skulle stänga borden.. det vart alldeles för många spelare och de hade marker över hela bordet.. men det var en riktigt lyckad kväll för att vara första kvällen vid rouletten! :D

Idag händer väl inte så där jätte mycket, älsklingens bror å flickvän skulle väl komma förbi en sväng.. kanske..
Annars så vet jag inte.. måste gå å lägga mig rätt tidigt eftersom jag börjar 7 imorn.. måste cykla, usch :) men bussarna går så dåligt och jag vill inte låna mammas bil för mkt heller eftersom jag inte har råd att betala bensin..
Hatar verkligen när pengar måste styra ens liv så himla mkt..
Fick ju bara en halv månadslön den här månaden.. hade inte fattat att det skulle bli så.. har iaf klarat av att betala mina räkningar nu men det var inget över till mat.. riktigt tight den här månaden.. men vi klarar oss väl på något sätt.

Nu ska jag sitta och spela lite, sen går jag till affären och ser om jag kan hitta någon billig fika till jätte få slantar ;) hehe.

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du får en lugn helg på jobbet!

2009-02-27 @ 18:57:23
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0