Blääh


Jag vet inte varför, men jag mår plötsligt jätte illa :(
Kan det vara att jag ska jobba imorn, och egentligen inte känner för det?
Eller kan det vara att jag åt 3 bagutter (mini iofs) med tonfiskröra förut?
Eller kan det vara att jag håller på å blir... magsjuk?!
Hoppas verkligen inte att det är det sist nämnda.

Vi hade besök här ikväll, älsklingens bror å flickvän satt och umgicks med oss i ett par timmar..
Tycker om när man får besök, vi har inte det så ofta så det uppskattas..
Vi har visserligen en liten Mandy som sover här flera gånger i veckan men hon är ingen gäst :)
Hon är liksom en.. ja, vad ska man säga.. hon är väl som vårat fosterbarn som vi tar hand om på veckorna ;) haha.
Men kul är det faktiskt! Även om jag måste vakna tidigt när jag är ledig för att stänga av hennes larm när hon bara sover vidare och det blir jag som får väcka henne :D hahah..

Nej, nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund till och hoppas på att det här illamåendet går över.. annars kan jag inte gå å lägga mig. Och kan jag inte gå å lägga mig, så då blir det ingen pigg Tanja på morgonen.. och då blir det kanske inget jobb heller om inte det här går över...

-Tanja

Kommentarer
Postat av: äiskä

yks syy jäi pois. raskaana

2009-02-28 @ 04:59:18
Postat av: Mandy

hope not..nii varmaa oli ne baguetit ku kim ja becka voi kans huonosti.

2009-02-28 @ 16:56:48
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

hahahha fosterbarnet Här! Ses imorgon gumman..ifall du inte är magsjuk ':P



kram

2009-02-28 @ 17:30:39
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0