Bakar bröd


Det måste man göra ibland, speciellt när man har lite dåligt med pengar :)
Får väl se vad det blir av det här, har aldrig gjort efter det här receptet men har hört att de ska vara goda :)

Igår jobbade jag på Usö från 7-15.. jobbigt, men ändå skönt eftersom det blir mer pengar nästa månad :)
Efter det bjöd syrran mig å Markus hem till dem för att äta lite mat.. gott!
Satt där ett tag och snackade och sen var det dags att åka till affären för att handla lite mat och lördagsgott ;)
Trodde att det skulle bli en filmkväll men sen ringde Ilona och bjöd oss hem till henne för lite sing star och sånt. Så vi gick dit vid nio och satt där ett par timmar och tog ett par drinkar och sjöng lite..
När vi kom hem var jag så trött så jag bara gick och la mig.. kl var väl strax efter 23 :)
Sen sov jag till 11 dagen efter.. alltså idag.. så jag var rätt trött..

Och idag var vi bjudna på mat hos mamma (japp, vi har väldigt dåligt med pengar, hehe) och det var också gott! tack mamma! sen tänkte vi gå hem men tog en sväng förbi syrran och satt där ett par timmar..
Och nu sitter jag här och ska gå och baka mina bröd alldeles strax, de håller på å jäser.
Sen kommer Mandy snart också, hon ska jobba så då sover hon här :)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: äiskä

tuliko leivästä hyvää?

2009-02-23 @ 10:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0