Uppe med tuppen :)


Jag körde älsklingen till skolan och sen åkte jag till besiktningen.
Eftersom det är kontrollbesiktning så får man ingen tid utan man får gå dit och ställa sig i kö så var jag beredd på att sitta där ett bra tag å vänta. Men från att jag anmälde mig så tog det bara 5 minuter så var allt klart!
Så nu är min lilla kärra godkänd :)
Det känns skönt, nu behöver vi inte tänka på det på ett år.
Nu är det bara skatten kvar som kommer den här månaden eller nästa.

Jag tänkte först när jag kom hem ifall jag skulle lägga mig å sova igen, men det är ingen bra idé, då blir jag bara tröttare. Så jag ska äta frukost och sen så ska jag sätta igång och städa.
Mamma kommer sen vid elva nångång och ska hjälpa mig att göra finska pastejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0