Trött


Jag är jätte trött även om jag fått sova ut idag..
Dumma doktor som ringde och väckte mig halv nio :)
Men jag får iaf ett recept på nåt, måste hämta ut det idag eller imorn.

Snart ska jag ta och diska och laga lite mat innan jag åker till jobbet.
Jag behöver ingen matlåda för att vi som jobbar kväll ska få mat :)
Vi har julfest ikväll men jag ställde upp å jobba istället så andra kunde få gå. Så då får vi som jobbar mat också.
Inte för att jag är så sugen på julmat just nu men nåt kan jag väl få i mig, nån köttbulle eller nåt ;)

Måste klä på mig nu, sitter i min morgonrock och myser ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur att jag inte jobbar då haha vill inte ha någon äcklig julmat :D

Mammas är godast!

2009-12-08 @ 20:14:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0