Sena timmen..


Jag borde väl egentligen ligga i sängen och sova,
Men fastnade vid ett dumt spel på datorn.
Eller nätet rättare sagt.
Mahjong heter det.
Inte kul när det finns en level man inte kommer förbi.
Inte ens efter 100 gånger.
Men ska försöka 100 gånger till,
Jag ger inte upp.
Grrrr.

Nu har jag fått nåt förslag på fika till söndagen.
Smörgåstårta.
Hade egentligen tänkt på det men sedan
skjutit undan tanken eftersom det är en ganska så
stor operation att göra.
Men nu så blev jag oerhört sugen på det.
Efter mammas goda recept förstås.
Så smörgåstårta blir det och sen nåt sött också.
Så det finns nåt för alla.
Så mamma, när du läser det här så vet du att jag kommer att
behöva din expert hjälp :)


Fick bort stygnen idag på fingret,
men det gör ont som f'n ändå.
Så fort man nuddar i närheten så ilar det till,
så gott som i hela handen.
Eller nästan iaf.
Så sjukskrivning en vecka till fick jag.
Sen måste jag gå och jobba,
hoppas på att jag inte har ont sen.

Nu ska jag ge katten mat,
orkar inte lyssna på hans tjat längre.
Imorn blir det Rusta och affären med Mandy.

God natt!

Kommentarer
Postat av: äiskä

vai niin no kait se sopii. hyvää huomenta vain unikeko

2009-12-18 @ 03:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0