Så var det med det...


Skulle ju lägga upp bilderna igår, men som vanligt så kommer nåt i vägen så jag inte hinner.
Igår hade vi lite besök på kvällen och sen var jag alldeles för trött för att göra nåt.
Å idag har jag jobbat.
Så nästa år blir det mer bilder, fler blogginlägg mm. Ska verkligen försöka hålla det också :)
Jag har därmed 2 nyårslöften :P

Nu ska jag börja förbereda mig för kvällen, ska göra lite pastasallad som vi ska ha med oss och sen måste jag göra mig iordning.
Sen har jag köpt lite smått och gott som vi ska ta med oss.
Vi ska hem till syrran och familj för att fira "the beginning of the year 2010" :)
Det kommer lite folk dit så vi ska äta gott och umgås.
Kameran följer med och på lördag ska jag nog hinna lägga upp lite bilder.. jobbar nämligen kväll imorn så imorn blir det iaf inget :)

Nu vill jag bara önska alla ett GOTT NYTT ÅR!
PUss

Kommentarer
Postat av: äiskä ja mika

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA TEILLE JA KIITOS EILISESTÄ. MORRIKSELLE MYÖS HIIRIRIKASTA UUTTAVUOTTA

2010-01-01 @ 11:38:13
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Haha, jag sa till Salah att det var konstigt att ingen kom ihåg den. Jag hade ju ändå sagt till både dig och mamma att jag skulle köpa det. Och Salah var ju med mig när vi köpte dem dagen innan! :)

2010-01-01 @ 22:19:07
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: sam

Bra att du förstår :D Hoppas ni hade det kul på nyår ^^

2010-01-01 @ 22:51:38
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0