MYCKET snö :)


Oj va mkt snö det har kommit på bara knappt ett dygn.
Nu MÅSTE jag verkligen ha vinterskor.

Idag tog jag en lååång sovmorgon. Det tycker jag inte om.
Vaknade när mamma ringde och frågade om hon kunde komma.
Så hon kom hit och hjälpte mig återigen, kan inte med ord säga hur tacksam jag är över den hjälpen hon har gett mig nu när jag är halvt handikappad :)
Så nu har hon diskat och bäddat min säng och lite annat smått och gott :)
Själv har jag städat toaletten och snart ska jag börja med operation dammsugning och golvtvättning.
Sen måste jag lägga i en maskin tvätt till när första är klar..

Lite senare skulle Mandy komma hit, hon behöver låna datorn till lite uppgifter och så.
Annars så händer inte så mkt här idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0