Min kropp värker!


Jag är helt slut!!
Jag jobbade 4 dar i sträck, dagturer allihop. Igår var den värsta dagen på jobbet på länge... fööör mycket att göra. Knappt så att man hann andas.

Idag har jag hjälpt Mandy med hennes flytt. Flytten gick bra och det gick väldigt snabbt att bära in alla grejer och så. Sen så stannade jag kvar och hjälpte till att göra iordning lägenheten lite. Eller jag gjorde väl inte så mkt egentligen, stod mest och diskade :)
Hon har fått det riktigt fint och mysigt!

Nu sitter jag och tittar på tv samtidigt som jag bloggar, älsklingen ligger och sover, ska göra han sällskap snart.
Jag är jätte trött. Imorn ska jag ta en liten sovmorgon, sen ska jag hem till mamma och sen på eftermiddagen ska jag åka och handla med Mandy och sen hjälpa henne lite till.

Sov så gottit!


Kommentarer
Postat av: Mandy

tACK SÅ MYCKET FÖR IGÅR! DU VAR MIN ÄNGEL SOM RÄDDA MIG FRÅN ALLT DISK!! Massa kramar

2009-12-02 @ 12:51:50
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0