Jädrans stress


Usch va jobbigt det har varit nu under de senaste två veckorna på jobbet.. det har varit så stressigt och oerhört mkt att göra så man hinner knappt med toabesök..
Idag har jag sprungit som en tok och jag har extremt ont i ryggen och speciellt i fötterna! vart är alla lugna dagar som man ibland har?? de har man verkligen inte sett skymten av..
Det börjar ta på krafterna det här....
Hoppas att farbror doktor lyckas kurera mig så jag orkar.. när han väl hör av sig någon gång..

Igår så var vi bjudna på mat hos mamma och mika, tack det var jätte gott!
Sen åkte jag med Mandy till ikea och sen hem till henne, jag skulle hjälpa henne att göra lite finska pastejor :)
Så nu ska jag göra det själv också, på onsdag när jag är ledig :)
Då blir det även en tidig väckning för min del, ska gå och besikta bilen 7.30.. ska dit på en gång när de öppnar så jag slipper vänta alltför länge, har ju en kontrollbesiktning och då kan man inte boka nån tid.
Så sen direkt efter det är det väl lika bra å sätta igång med bakandet :)

Nu ska jag gå å lägga mig i sängen och läsa en stund, imorn jobbar jag kväll så det ska bli skönt med sovmorgon :)

Kommentarer
Postat av: äiskä

toivottavasti katsastus menee hyvin huomenna.

2009-12-08 @ 03:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0