Imorn...


Fyller jag 26 år.
Då blir man ett år äldre, ett år klokare och
ett år närmare pensionen.. hahah.

Idag har jag haft full upp hela dagen.
Har haft sällskap av mamma och Mika till affären
och med bakning. Dvs mamma bakade och vi
andra tittade på :)
Lagade även mat till oss alla och
fick lära mig att jasminris luktar äckligt(?) hehe.
Älskar jasminris!
Sen satt vi barnvakt till Eya ett tag,
så fort jag tittade på henne så sa hon bestämt NEJ.
Jag var inte värd att titta på henne idag.
Dock smälte hon lite grann precis innan hon skulle hem.
Typiskt :)
Min lilla sötnos är hon iaf!
Sen åkte jag hem till en kompis, hon hade inflyttningsfest ikväll.
Stannade där i ett par timmar och
tog sedan bussen hem.
Fy för deras obekväma säten!
Älsklingen var gullig och mötte mig vid bussen <3

Nu sitter jag här och snart är det dags att lägga sig.
Tidig morgon imorn.
Måste slutföra det jag påbörjat idag :)




Älsklingen och jag på min 25-års dag. <3

Kommentarer
Postat av: äiskä ja mika

ONNEA ONNEA ONNEA

2009-12-20 @ 05:44:18
Postat av: Petra

Grattis, grattis! ;)

2009-12-20 @ 10:44:26
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0