Hos syrris och busis


Just nu är jag på besök hemma hos syrran.
Hon kände för lite besök och jag hade inget speciellt för mig :)

Idag har jag fortsatt med städning lite grann, nu låter det som om det har varit extremt stökigt hos oss men så är inte fallet, det är bara jag som är lat ;)
Tar några saker i taget, och gör det lite mer ordentligt istället.
Försöker få det lite snyggt nu inför min födelsedag på söndag och sen julen.

Så på söndag bjuds det på födelsedagsfika hos oss, har handlat lite grejer redan och planerat för vad jag ska bjuda på, men kom gärna med några goda förslag!!
Det är drop in kan man säga och så vill jag att fikat ska räcka till så jag vill ha MYCKET grejer på bordet :)

Jaja, ska inte vara så osocial så jag slutar här :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för att du kom förbi! <3

2009-12-16 @ 20:55:00
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0