Borde sova..


Jag är så trött så jag borde egentligen gå å lägga mig men jag orkar inte :)
Jag har jobbat kväll så jag måste varva ner innan jag lägger mig.
Imorn är jag ledig men vi måste åka till mekanikern med bilen vid nio.. lagom kul!
Ingen sovmorgon för min del :(

De senaste dagarna har jag haft fullt upp. Tisdag och Onsdag som jag var ledig spenderade jag till större delen med Mandy och hjälpte henne med flytt och sånt.
Igår jobbade jag dag och sen åkte jag hem till Angelina för att umgås och titta på film.
Vi såg "drag me to hell", kan INTE rekommendera den! Den var inte bra och det var för överdrivna scener så gott som genom hela filmen.. men tycker man om äckliga (spyor mm) filmer så ska man se den :)

Idag var jag lite duktig innan jobbet, jag diskade och tvättade kläder. Gjorde iordning i köket lite också och hängde upp rena kläder i garderoben. Jag brukar samla mina rena kläder i en hög tills jag inte har några i garderoben för att jag är så lat.. haha.. men nu är de där de ska vara iaf :)

Nu ska jag gå å lägga mig i sängen och läsa en stund. Sen måste jag sova eftersom jag ska upp tidigt.

Just ja, imorn ska jag vara barnvakt åt Eya, HELA NATTEN! ska bli så mysigt! hoppas jag iaf ;) det är ju första gången hon sover borta så vi får se hur det går :)

God natt


Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Hoppas hon är snäll på natten så du får en bra bild om att ha barn :D :D

2009-12-05 @ 09:47:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0