Matlagning på g!


Idag kommer mamma å mika å även älsklingens föräldrar hit på middag.
Det blir fläskfilé, potatisgratäng och sallad. Så nu har jag fullt upp med att marinera kött, skala och skära potatis och även disk och lite småplock däremellan.
Lite pinsamt att bjuda föräldrar på mat tycker jag. De har ju lagat mat i fleeera år och här kommer en nybörjare och ska bjuda på mat :)
Men jag hoppas att det blir någorlunda ätbart iaf. Haha.

Det är väl det i stort sett som denna dag bjuder på.. kvällen vet jag inte hur den ser ut men just nu har jag iaf fullt upp!
Skulle inte klara av det utan älsklingens hjälp heller!! han hjälper mig så otroligt mycket!
Love you Baby!!

Nu ska jag gå å duscha och sen är det bara att sätta igång och steka lite kött och sånt :)

Kommentarer
Postat av: äiskä

KIITOS hyvästä ruoasta!

2009-08-16 @ 18:46:10
Postat av: Mandy

Okey tack sweeti :)

2009-08-18 @ 16:03:15
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0