Lasagne, mums :)


Lasagnen är strax färdig, testar ett nytt recept så vi får väl se hur det blir :)
Brukar alltid annars vara lite lat av mig och köpa "halvfärdigt", i såna där små paket där man bara tillsätter köttfärs men nu testar jag att göra riktig lasagne istället ;)
Det blir ju så mkt godare.

Sen efter maten ska jag och älsklingen baka bröd :)
Solrosfrallor, det är det bästa som finns! speciellt när de är nygräddade :)
Sen brukar jag värma de i mikron en kort stund, då är det nästan lika gott som nybakat, hehe.

Magen kurrar och huvudet snurrar
Dags att gå och ta ut maten och
slänga den i magen :)
Hahaha, vad jag är sämst på att rimma ;) hihi

Kommentarer
Postat av: äiskä ja mika

Kiitos avusta katsastuksessa

2009-08-24 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0