Jaha, så var det med det...


... Då kan jag inte gå till jobbet ändå.
Gick till affären och tillbaka och så fort jag kom in så sprang jag till toaletten för att spy..
Ringde chefen och hon sa att det kan ju vara värmen också men hon tyckte att jag skulle vara hemma ikväll och se ifall det blir nåt mer. Så imorn kanske jag kan jobba ändå, om det var bara en gång.. men blir det mer så är det nog magsjuka..
Så idag blir det bara å vara hemma för min del.. vill inte smitta andra om det skulle vara nåt.
Fattar inte varför jag har sån otur.. jag har inte råd att vara borta från jobbet!
Måste boka tid till vårdcentralen imorn för blodprover å se om man kan se nåt fel, för det här är inte normalt för mig.. att jag har så dåligt immunförsvar...
Jaja, vi får väl se imorn.

Kommentarer
Postat av: Nina

När är du ledig? Blir det semester nästa vecka?

Hoppas det är fint väder så kan vi göra nåt kul :D

Puss&Kram!

2009-08-08 @ 22:19:57
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Va skönt :D

2009-08-09 @ 13:15:20
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi kan gå nån dag.. Orkade inte idag för vi har redan varit två dagar i sträck. Så det blir rätt mycket.

2009-08-10 @ 00:03:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Maritza

voi vittu älä sano että sä olit sillon sairas ku oltiin siellä käymässä?!?!? saatana jos olit ja et sanonu siittä mitään.hermo menee sillo heti jos Jaleel tai mä tuun sairaaks

2009-08-10 @ 13:55:11
Postat av: Tuula

Kylllä sun pitää oikiasti oppia ettet kulje ihmisissä sillon ko sää oot sairas! Varsinkin nyt ko alotan kans työt ja mulla ei oo vara olla pois yhtään.

2009-08-10 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0