Ingen lust längre...


Just nu har jag en jätte jobbig period..
Jag har tappat livslusten totalt. Det enda som får mig att gå upp på morgonen är min älskling...
Om jag inte hade haft honom så hade jag gått under totalt.
Varje andetag jag tar känns jobbig, jag kämpar med varje steg jag tar..
känns som att jag går på automatik, hjärnan är helt tom.
Nu vet jag varför jag mått så dåligt fysiskt, med huvudvärk och ont i magen mm.
Allt handlar om att jag inte mår bra psykiskt.
Jag har länge gått runt och låtsats som att jag mår bra och att jag trivs på jobbet.. men så är det inte.
Nu ljuger jag inte för mig själv längre, jag tycker inte om mitt jobb.
Varje gång jag tänker på att jag måste gå dit får jag ont i magen och stickningar i bröstet,
det är inte normalt.. man ska inte behöva känna så här...
Men det finns inget jag kan göra, jobben växer inte på träd heller.
Men jag vet att snart, inom en snar framtid så kommer jag inte att orka mer och jag kommer att bryta ihop.
Men jag är väldigt glad och tacksam över att jag har M i mitt liv! han gör det lite lättare, bara att han finns där och tröstar.
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Börja söka en massa annat så kommer du nog snart därifrån. Men vänta inte på att jobben kommer till dig utan börja med det på engång!

Puss&Kram!!

2009-08-27 @ 17:52:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

parasta ottaa varovasti, vaikka mulla on sama ongelma en tykkää työpaikasta eikä huvittas mennä sinne, mutta kun raha ei kasva puussa.

2009-08-27 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0