Dags för en ny uppdatering!


Idag är min första officiella semesterdag! :)
Egentligen så var lördag sista dagen på jobbet men det är idag som min semester börjar. Skönt att få bara vara hemma i 2 veckor!
Tänkte börja min semester med att... städa! hehe, hade egentligen tänkt att åka å bada men vädret är inte det bästa för tillfället.. kanske imorn.
Så då får det bli städning som gäller, och det behövs verkligen!

Jag har haft lite besök här på förmiddagen, syrran å Eya kom å hälsade på, Eya var busig som vanligt ;)
Sen kom även mamma och hennes man för en kopp kaffe. Jätte trevligt med lite besök, tycker om när folk kommer och hälsar på, så mera av det tack! ;)

Nu ska jag iaf gå och börja med dagens jobb. Höres senare!





Sötnosen Eya!



Kommentarer
Postat av: Nina

Jag städade lite jag med.. Inte klar än, tar bara en paus hihi

Tack för kaffet!

2009-08-10 @ 14:54:32
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Maritza

ei sun tarvi valehella päin naama,kyllä mä tiiän että sä et kestä Jaleelia,se on se totuus sen takia te lähitte sieltä,ja Markus ois halunnu varmasti jäädä uimaan mutta sun pillin mukaan piti taas menn'ä,Eiköstä niin rouva hyvä.Rupiappa kuules nyt vähän ajattelemaan muittenki tunteita ku vain omaa itteäs,.ei tässä kellään oo hermoja itserakkaiden ihmisten kanssa.sä et varmaan itekkään semmosesta käyttäytymisestä tykkää.Että pistäppäs korvantaakse.

2009-08-10 @ 17:46:34
Postat av: Anonym

Tack sjäv :) Det var skojigt.

2009-08-10 @ 19:52:56
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jaha markus om jag blir arg på din tjej för hon uppför sig dåligt så jag dömer .. Jag dömer inte jag säger bara att hon ska sluta gömma sig bakom dig och ta ansvar för sina handlingar.. Ska hon får alltid göra som hon vill och vi ska vara tysta. Nej skulle inte tro det.. Tanja om du vill prata så får du prata med mig för jag tänker inte ta det via Markus hela tiden. Se skillnade på att döma och säga något man tycker,

2009-08-12 @ 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0