Brudklänningar och Gustavsvik


Idag var jag på stan med syrran och tittade på brudklänningar och brudtärneklänningar...
Jag hittade 2 st som jag provade och den ena var absolut perfekt! den ska jag ha! om det inte råkar dyka upp någon annan liknande men det tvivlar jag på.. den var så otroligt fin och ganska enkel i stilen men ändå inte :)
Och syrran hittade en klänning också, samma märke som min och de matchade väldigt bra för de var lika baktill :)
Så de ska vi nog ha sen :)

Om en timme ska jag iväg till Gustavsvik och bada. Min kompis frågade om jag ville följa med till relaxen och jag har ju typ inga pengar kvar men hon är så snäll och bjuder mig! så otroligt snällt!!

Nu har jag bara en vecka kvar av min semester, känns ganska så tråkigt..
Men i början av oktober ska jag nog ha lite semester igen, om det är möjligt, och då åker vi nog en sväng till Finland :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åkte du med Tytti eller?? Roligt att du hittat din klänning :)

2009-08-18 @ 19:35:03
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0