Besök


Idag på förmiddagen hade vi besök av syrran och Eya.
Syrran var så snäll och hjälpte till lite med städning, jätte jätte snällt av henne!!
Sen kom även mamma och Mika för en kopp kaffe.

Nu har jag precis duschat och ska göra mig i ordning, vi ska till Vivalla om en stund och hälsa på M:s mormor och moster som har kommit från Finland, sen på kvällen ska vi gå och äta någonstans.. Vi ska ha 1-års mys idag för vi kunde inte den 20e eftersom vi inte hade några pengar :(
Så då får vi ta det idag istället.

Imorn blir det jobb, det är mindre kul..
Sen jobbar jag fram till tisdag och sen är jag bara ledig en dag..
och så fortsätter det de närmsta veckorna :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var så lite :)

Hoppas ni får det trevligt ikväll!

2009-08-29 @ 16:25:17
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä ja mika

pitäkää hauskaa

2009-08-29 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0