Working 9 to 5


Okej, kanske inte riktigt. 7 till 16 jobbar jag.
Tycker faktiskt att dagturerna är de skönaste även om man måste upp tidigt. Men dagen rullar på snabbare och man kan fortfarande göra nåt om man vill när man kommer hem.
Nu så håller jag på och lägger min nästa schema period så jag får väl lägga lite fler dagturer.
Det är bara så svårt att lägga schemat, det är 14 veckors period och jag vet inte riktigt hur och när jag vill vara ledig och så. Men ska försöka lägga så lite helger som det bara går.

Nu är det 2½ timma kvar på jobbet, sen måste jag åka hem och plocka upp älsklingen eller om han är på deras stuga, det återstår att se. Men handla måste vi åka och göra iaf. Tacopaj blir det ikväll. Mums!
Va skönt det är att ha bil! vilken frihet, man kan göra vad man vill, åka vart man vill när man vill :)
Men jag är jätte tacksam för att jag har fått låna mammas och hennes mans bil hittills! TACK MAMMA OCH MIKA!

Kommentarer
Postat av: äiskä

anna kesätuulen hulmuttaa hiuksiasi uuden autosi kanssa.

2009-04-21 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0