Städning!


Just nu har vi hållt på och städat i ett par timmar. Ser hemskt ut i lägenheten :)
Men det är för att jag har bara dammat och diskat än så länge. Damningen tog jätte lång tid för att jag dammade hela bokhyllan så jag fick ta bort allt först och sen lägga tillbaks det.
Älsklingen håller på och tvättar fönster och det tar ju också sin lilla tid för när man öppnar varje fönster så finns det 6 fönster att tvätta i varje!
Han är så snäll som tog på sig fönstertvättningen för att om det är nåt jag hatar så är det att tvätta fönster.

Snart ska vi ta en paus ifrån det här och jag ska börja laga mat.
Idag ska jag göra ugnsgratinerad falukorv och potatismos. Falukorvs receptet har jag kommit på helt själv, har aldrig gjort den förut, bara tänkt ut i huvudet hur det ska vara och smaka så jag hoppas att det blir som jag tänkt ;)
Skriver betyg på det sen när vi ätit :D

Nu är det iaf dags att gå och göra lite grejer innan det är dags att börja laga mat.

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0