Nyvaken??


Nej det är jag faktiskt inte. Har varit vaken i 3 timmar nu på min lediga dag!
Älsklingen vaknade vid 7 av någon anledning och sen vaknade jag också och kunde inte somna om.
Men sen så somnade jag en liten stund på soffan där vid halv nio medans älsklingen kokade kaffe och gjorde i ordning frukost.

Snart ska jag klä på mig och gå hem till syrran en stund.
Och senare sen, om jag får mina pengar, så blir det bilköp!! *hoppas,hoppas*
Annars så händer det inte så mycket idag, har tvättstuga kl 13, måste tvätta mattor och sängkläder.

Jaja, dags att dra, annars blir syrran sur på mig ;) hehe.

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Bäst för dig att komma nu!!

2009-04-17 @ 10:16:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0