Nattlig promenad till statoil


Satt hos syrran och hjälpte henne att färga håret och vart jätte hungrig. Hade inte ätit nåt på över 7 timmar. Så magen började säga ifrån lite och då tog jag och älsklingen en promenad till statoil i västhaga.
Vart så besviken på deras sortiment! de har ju tagit bort de godaste grejerna de hade! deras tonfisk och pastasallad var ju hur god som helst. Samma sak med deras tonfiskbaguette.
Men när jag väl hade bestämt mig för vad jag skulle ha, panini med kyckling BBQ, så självklart var de slut!
Så jag fick nöja mig med rutten korv med potatismos. Det hade jag lika gärna kunnat käka hemma. Visserligen har vi inte torkat lök eller gurkmajonnäs hemma vilket är ett måste enligt mig ;)
Så nu är jag iaf mätt men inte direkt belåten.

Nu har vi iaf hittat en bil!
Ska köpa den imorn för ägaren hade en del grejer i bilen som han var tvungen att rensa ur.
Vi gick och kollade på den sent ikväll, vid 22, så man förstår ju att han inte ville börja med det just då.

Nu är det iaf läggdags för mig, har varit vaken sen 7 imorse. Lagom trött nu.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0