Jobb inatt


Idag har jag inte gjort så mycket.
Bara städat lite och tvättat.
Imorgon kommer pappa hit och hälsar på, han är här bara i 3 dagar.
Jag skulle egentligen ha jobbat 2 nätter nu men fick min andra natt ledigt för att jag vill inte jobba när han är här så kort tid.
Sen så jobbar jag inte förrän natten mot tisdag nästa gång så jag är ledig hela helgen :)

Igår på dagen var jag och älsklingen på deras stuga med hans familj. Vi gjorde inte så mycket, rensade bara lite på gården och så. Vi vart så hungriga så vi var tvungna att åka hem och laga mat. Det blev panerade kotletter, potatis och café de Paris sås. Mycket gott.
Sen så städade vi lite grann och senare på kvällen åkte vi till deras stuga igen för att grilla lite. Markus bror hade fixat en jätte fin och mysig grillplats ute så det var jätte trevligt att sitta där vid elden och bara mysa :) och äta korv förstås.

Nu ska jag gå och duscha, sen blir det väl mat.
Sen jobba.

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0