Hemma


Nu sitter jag bara hemma.
Ganska så skönt. Väntade på att Mandy skulle höra av sig för att vi skulle hitta på nåt men det vart väl sent på hennes möte.
Efter jobbet åkte jag och plockade upp älsklingen och hans kompis och åkte iväg och åt.
Sen kom vi hem till oss och nästan på en gång gick jag hem till syrran och satt där ett tag och snackade om allt möjligt.
Känns så skönt, kan prata med henne om allt. Nästan iaf ;) finns ju alltid saker man inte kan prata med någon om och saker som man kan prata med sin älskling om osv.
Nu så gör jag inget speciellt. Har precis stekt korv till grabbarna och de sitter på balkongen och snackar skit.
Får väl se vad vi gör härnäst, blir väl att skjutsa M:s kompis till bussen och sen vet jag inte...
Men imorn är jag LEDIG! så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0