Eskilstuna


Snart så åker vi en sväng till Eskilstuna.
Bra att testa bilen också lite en längre sträcka. Hoppas bara att den inte går sönder på vägen ;)
Men det tror jag inte. Bilen verkar vara i bra skick. Lite skönhetsfel bara. Annars jätte skön att köra.
Sen måste jag ta och städa lite här hemma. Har ju inte hunnit göra så mycket de senaste dagarna för att vi har haft fullt upp.
Imorn blir det jobb för min del, har ju varit lite långledig nu så det tar emot att gå och jobba. Men det går bra när man väl kommer igång igen.
Jobbar kväll imorn och sen resten av veckan är dagturer.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Skriver nog några rader senare ikväll sen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni får det roligt i E-tuna! :)

2009-04-19 @ 11:19:03
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

pitäkää hauskaa

2009-04-19 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0