Städning på G

Ja, faktiskt så håller jag på å städar... å nej, världen har inte gått under.. ännu iaf ;) haha.
Jag har påbörjat städningen å ska snart fortsätta, tänkte bara sitta här en liten snabbis å berätta för hela världen att jag troligen fått fnatt.. för det är inte så likt mig att börja städa direkt när man kommer hem från jobbet.. :)
Sen ska jag tvätta lite grann också... har så mkt lakan å grejer som behöver tvättas.
Så nu har jag börjat med köket å har typ bara dammsugning kvar där.... :D

Det vart ingen inskolning på jobbet idag.. de dök aldrig upp :/ Det blir lite tajt om tid eftersom det ändå ska göras på en vecka.. när det i vanliga fall är 2 veckor... hmm.. får väl se hur det går... om de kommer imorn eller inte.

Nu ska jag gå å städa, hoppas att mitt intresse för städningen håller i sig så jag orkar med hela lägenheten ;P

Bye,
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0