Så slö...


Usch va slö jag har varit idag :/ riktigt otrevligt..
Ont i huvudet å trött.. vet inte vad det beror på men antagligen att jag har sovit för lite.. naturligtvs :P
Sitter just nu hos Mandy, hon håller på å målar deras altan..
Ska snart hemåt, vill bara ligga på soffan å spela död..
Imorn så ska jag jobba på Usö, kväll som tur är.. sen så jobbar jag på dagiset hela veckan.. har även en kväll på usö på tisdag men vet inte riktigt om jag kan jobba där då.. slutar nämligen halv fyra på dagiset då å man börjar halv tre på usö.. men jag ska se ifall det går bra att jag kommer till fyra istället, å det tror jag ska gå... måste jobba lite dubbelt så där ibland å på helgerna när jag egentligen ska vara ledig för att man ska klara sig.. lite tungt men vad ska man göra när man bor själv..

Nej, nu ska jag ta å säga hejdå till Mandy å sen dra hem...

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Tanja

haha nej tack vill kunna både och =) bra att kunna. älskar att bygga mer än måla. måste vara generna



Kram

2008-09-14 @ 02:06:36
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas du får en bra dag på jobbet! Puss

2008-09-14 @ 14:45:01
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Yeah i KNOW. Klockan är fem och vi har precis kommit hem.. tror att jag skiter i jobbgrejen imorgon, fick ont i magen oxå.



Kram

2008-09-15 @ 04:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0