Orka med rubrik.....


Nu så är jag mätt å belåten... har precis ätit. Korv stroganoff å ris fick det bli, fast med potatis för Markus del.. han är inte så förtjust i ris...
Gott var det iaf :)
Nu har jag bara disken å dammsugningen av köket kvar.. måste ta tag i det snart för ska få besök om ca 1 timme..
Angelina skulle komma förbi en stund å umgås med mig :)

Igår vart det en del städning, städade allt förutom köket för jag orkade helt enkelt inte :) bakade 2 smulpajer, en med blåbär å en med jordgubbar.. vart mumsigt!
Å sen gjorde jag även dajm-godisar.. det vart väl helt okej, men smakade iofs inte dajm :P hehe
Sen kom Mandy på kvällen för hon skulle sova över för hon hade intervju här i vbg på morgonen.. Så jag färgade hennes hår å så gjorde vi alla (jag, Mandy å Markus) en ansiktsmask :D haha..
Sen kollade vi på filmen Forgetting Sarah Marshall.. den var helt okej men shit vad mkt S-E-X det var med i filmen... men den var som sagt helt okej.. den hade sina scener som man skrattade åt..

Här kommer några bilder från igår


Mina fina pajer


Hahaha, Retards! :D

Sen måste jag bara lägga upp ett kort på min älskling när vi var i Finland för ett par veckor sedan.. så fin <3


Vi var å fiska...

Sen bjuder jag på ett kort på min nya stil som jag upptäckte i Finland :


Haha, Tanjas nya Stil!

PEACE AND LOVE!
Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Anonym

sopii hyvin

2008-09-30 @ 18:42:18
Postat av: Nina

Pajerna ser goda ut :) Och din stil är perfekt

2008-09-30 @ 19:24:46
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0