Nu får det vara nog..

...för idag...
Har städat nästan hela lägenheten, typ bara sovrummet kvar men det tänkte jag ta imorn eller på onsdag.. jobbar ju hela dan imorn...
Men annars så är det faktiskt helt okej hemma hos mig nu :)
Har satt på tvättmaskinen också och förhoppningsvis hinner jag med en maskin till innan det blir för sent.
Nu är det dags att åka till affären å sen ska jag laga mat.. en helt normal finsk maträtt.. köttfärssoppa.. så gott å så enkelt :P
Fast den är godare dagen efter när den har fått stå ett tag.. men det är ändå gott..

Ska dra nu.
Bye,
T


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va gott :) Vi äter hamburgare idag hehe Och en paj är i ugnen just nu.. Ringer eller skickar sms sen om hur det blir! PUSS

2008-09-15 @ 18:27:08
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0