Jobbat idag..


Var på dagiset idag.. Börjar mitt vikariat på måndag men jobbar 2 dagar den här veckan för de behöver personal..
Redan på min första dag, på måndag, ska jag ha en inskolning!! har aldrig gjort något sådant så jag är lite nervös.. men det är inte så jätte svårt, man måste bara ge typ all uppmärksamhet till det barnet.. och lite mer också :)
Har gått igenom inskolningen med min chef idag så det går nog bra... känns bara lite pirrigt :D
Å redan nu har jag fått börja med planeringar å så.. fick beställa nästa veckas mat å så imorn ska jag planera för nästa veckas sångstund.. hahah.. jag är inte så bra på sånt men det fixar jag ändå ;)

Annars så har det inte hänt så mkt, jag är tillbaka från Finland (tydligen) haha, å resan gick väl bra förutom att jag var så nervös inför att köra i helsingfors men annars gick det bra.

Snart ska jag hem till mamma med Markus för han sk fixa iordning min dator för den har fått virus! Behöver mammas dator så jag kan överföra mina grejer till den å sen så måste jag formatera om datorn...

Bye,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0