Hos Pappa


Är äntligen här..
Han vart riktigt överraskad när jag bara klampade in här å sa "goddag" :)
Han vart nästan mållös faktiskt, men glatt överraskad :) Älskar överraskningar.. det är det bästa som finns.. om de är bra det vill säga :)
Sen så åkte vi å överraska min kusin som var å jobba... hon kunde inte riktigt smälta att det var jag å hon vart nästan "sur" för att jag inte hade berättat att jag skulle komma :D riktigt bra överraskning tyckte hon att det var... bra, då har man lyckats iaf :)

Igår var jag å Markus hemma hos min kusin å förfesta lite.. vi skulle ut på kvällen.. jag var nästan full när vi kom dit å jag hade bara druckit typ 2 öl å en "lonkero" :/ fattar inte att jag inte tål så mkt :)
Sen så körde vi nåt ölspel fast med kortlek å jag var tvungen att sluta för att jag vart bara fullare... usch..
Så sen när det var dags att gå ut så drack jag inget mer på hela kvällen.. ingenting ute förutom ett glas vatten.. :)
Sen så gick vi till pizzerian å käka lite för Markus vart hungrig.. å jag med för den delen :)
Sov över hos min kusin å farsan kom å väckte oss vid tio.. Stackars Markus :) haha.. jag klarar av lite sömn men han måste sova minst 12 timmar.. :) men det går...

Idag ska vi gå å fiska.. jag å Markus iaf.. vi ska ro ut med båten å sitta där å fiska.
Sen så om det inte regnar så ska vi ta en tur med motorcykeln.. jag ska inte köra utan farsan ;) sen får vi se vad vi hittar på ikväll.. förmodligen bastun igen :) det är så skönt!!

Skriver kanske senare sen igen.
Miss you all overthere!!

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Mandy

Men skriv något då din kyckling =(

2008-09-06 @ 17:25:17
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0