Födelsedag


Min honey å hans pappa fyller år idag, så nu är vi i vivalla å ska dricka kaffe å käka tårta snart...
Å imorn är det måndag igen :(
Orkar inte.. måste jobba.. ska försöka leta efter annat jobb för jag trivs liksom inte på jobbet helt.. det är nog inte min grej...
Tycker om barn, det är inte det... men vill nog inte jobba på dagis.. men måste det tills nåt annat bättre dyker upp..
Ska kolla med dem på Usö snart å se ifall det finns några öppningar nånstans..

Är väldigt dålig på att skriva blogg just nu.. har liksom inte orkat.. mkt pga att min dator för tillfället är på golvet bredvid min tv så att vi ska kunna titta på film... å anledningen till att den är där på golvet är att kabeln mellan daton å tv:n är för kort :)
Så jag orkar inte sitta på golvet å skriva...
Så jag passar på å skriva när jag inte är hemma :D

Ska gå å vara lite social nu.. får se när jag skriver nästa gång :)

Bye,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0