All by myself...


Yes, idag är jag för mig själv... Markus är hemma, å ska sova där ett par nätter... Känns konstigt och tomt nu när man vant sig vid att han är här. Men det är ju inte bra att vara tillsammans hela tiden heller, så det är lika bra att vänja sig :)
Men sakna får man ju göra :)

Idag var jag å jobba på dagiset.. tänkte prata med min chef men vågade inte.. vet inte riktigt vad jag ska säga :/
Eller jo på sätt å vis så vet jag... men det låter så "snålt", eller nåt... låter precis som om allt handlar om pengar... men på sätt å vis gör det det också... jag förlorar rätt så mkt på att ta vikariatet...
Ska prata med dem imorn så får jag se vad som händer... jag har ju arbetstider nu den här veckan å nästa, får väl ta å jobba de dagarna men sen vill jag fortsätta vara timvikarie bara... känner att dagis är inte riktigt min grej...

Nu ska jag ta å titta på CSI, nya säsongen börjar idag.. sen så ska jag fortsätta uppdatera mina sidor med lite nya bilder... :)

Höres!
Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Förstår dig, inte kul att vara ensam. Men som du sa, så behöver man lite tid ifrån varandra också och bara rå om sig själv lite :)

2008-09-23 @ 00:01:39
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0