Utmaning!


Såg den här underbart roliga utmaningen på roxiee.blogg.se och ville gärna anta utmaningen.

Så jag utmanar alla som vill vara med! :)

Gör så här:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Måste installera programmet först..
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Kom nyss hem
3. Vilket sms blev du mest berörd av? Ja, det kan ni göra
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Ja det går nog att fixa
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Förlåt själv att det dröjde nu.
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Hej hej sötis
7. Vad vill du höra mest av allt? Jag vet men det kom lite hinder
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Ja det kanske jag kan göra.
9. Din romantiska replik? Ok haha
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Ring mig när du slutar så kan jag förklara närmare.

Kommentera sedan på min blogg om ni antagit utmaningen. Vill läsa! :D

Kommentarer
Postat av: Roxanna

haha vad kul att du antog utmaningen :D

2008-10-04 @ 22:23:48
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Nina

Har antagit din utmaning ;)

2008-10-05 @ 13:48:04
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0