Time to..say..


Good night!

Kom nyss hem, sitter å äter lite grann å sen ska jag slänga mig i sängen..
Borde ha legat där för länge sedan men allt blir inte som man tänkt sig :)

Nu är det bara 2 dar kvar på den här arbetsveckan, sen får man andas ut lite igen och sen är det återigen full rulle..
Nästa vecka kommer att vara riktigt körig.. ser inte fram emot den alls.. vi har föräldramöte, personalmöte å fotografering.. allt på samma vecka.. så det blir sena kvällar å tidiga mornar.,.. usch..

Nu ska jag gå å lägga mig i sängen å göra en av mina favoritsysslor... Dvs. Läsa :)

Natti natti!
T

Kommentarer
Postat av: Roxanna

ja visst var den :)

jag vet jag har sett den! såå himla bra :D

2008-10-09 @ 12:56:38
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0