Tandläkaren :/


Usch vad jag hatar att gå till tandläkaren.. men idag var jag tvungen, visste att jag hade fått ett hål så jag ville få den lagad så snabbt som möjligt så att den inte blir större..
Gick till ett ställe som Mandy rekommenderade, det var jätte schysst ställe.
Blev trevligt bemött, bedövningen gjorde inte alls ont och det hela tog bara 15 minuter! och det bästa av allt är att det kostade bara 400Kr!
Annars brukar det ju gå på närmare 1000 för att laga till en tand..
Dit kommer jag att gå fler gånger.. en sak som är säker :)
Fast bara när jag behöver så att säga .. :D

Snart ska jag börja fixa till lite mat.. vet iofs inte riktigt vad jag ska göra men jag kommer nog på nåt..
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på... men nåt.
imorn och onsdag, speciellt onsdag, kommer att vara jobbiga.
Imorn jobbar jag från 7-15.30 och sen ska jag hem en vända och sen tillbaka till jobbet 17.45-19.30 för att vi ska ha föräldramöte.. sen på onsdag så jobbar jag 9-17.30 och sen ska vi ha personalmöte direkt efteråt...
Hur ska jag orka :/

Japp, dags att börja planera maten.
Bye
T
:)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det var ju billigt!

Skulle jag gå dit så skulle jag säkert få betala 2000kr hehe



Hoppas du hittar på nåt gott att laga!

Pussar!

2008-10-13 @ 16:04:45
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0