Min dagliga dos av frihet


Hahaha
Det var den första meningen som ploppade upp i mitt huvud nu när jag började fundera på rubrik ;)
Men det är som en slags frihet, att ha sin 30 minuters rast..
Men det som är skönt nu är att jag börjar komma in i jobbet mer och mer så det känns mindre jobbigt ör varje dag som går..
Men det är väl normalt antar jag? att allt känns jobbigt och svårt när man inte riktigt är säker på sig själv och man tror att man inte kan något...
Men tydligen så kan jag nåt, iaf lite grann :)
Det är klart att det fortfarande känns lite jobbigt, det är ju så psykiskt påfrestande stundvis på dagarna... men det är väl någonting man vänjer sig vid också med tiden...
Jaja, nog om det :)

Om en och en halvtimme slutar jag för dagen. Har en timme planering som jag kan göra hemma eller vart jag vill. Skönt att sluta en timme tidigare en gång i veckan. Det gör mkt!

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0