Home sweet home!


Ska alldeles strax börja laga mat...
Förberedelserna tar så lång tid så jag har nästan ingen motivation med matlagningen... nästan...
Men bäst att börja så snart som möjligt så jag hinner bli klar med maten till 18 :)

Det är så skönt att komma hem nuförtiden.. nu känns mitt hem som ett riktigt hem :)
Har en underbar sambo (japp, vi har blivit sambos nu på riktigt! ) som väntar på mig hemma och jag tycker om att göra saker hemma som att laga mat när jag har någon att laga åt :P
Han är så underbar :) Massa kärlek till dig älskling! <3

Så, nu går jag och förbereder maten och sen tar jag och städar lite... hehe..

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, jag tycker också det är en aning för mycket folk på dessa ställen. För lite utrymme och för mycket folk. Men mina vänner ville dit och min chef var dj den kvällen så det var extra kul =P Sen mutade mina vänner mig med att de skulle betala inträdet åt mig så då får man väl gå helt enkelt =)



Måste säga att jag är en aning avundsjuk på dig. Skulle också vilja ha en sambo. Dock kanske jag ska satsa på att inleda nån typ av relation först =P Är lite torrt på den fronten dock =/

Haha!

Men det är ju dessutom sååå mycket roligare att laga mat till någon annan än bara till en själv =)

Hoppas maten smakade och att ni fick en super mysig kväll =)



2008-10-28 @ 19:29:17
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas du mår bra idag!

Kanske ses hos mamma senare. Får se när Salah slutar jobbet.

2008-10-29 @ 10:41:45
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

du är utmanad i min blogg



kram

2008-10-29 @ 13:09:09
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0