Hem till syrran


Ska bara hoppa in i duschen å fräscha till mig, sen ska jag gå hem till syrran och hälsa på.. har bjudit in mig där för att äta middag :P
Haha, men orkar inte laga mat till mig själv bara.. Markus åkte precis till Vivalla, han ska vara där nu i ett par dar...
Det är bra att vara ifrån varandra lite.. så man får sakna varandra.. hur jobbigt det än är så är det ändå en skön känsla.. saknaden.. då känner man i hela kroppen hur mycket man tycker om varandra.. eller nåt :)

Nu ska jag gå så syrran inte behöver vänta så himla länge.. måste ju torka håret också.. ;)

Förresten.. hade en mysig filmkväll igår.. Mandy å hennes pojkvän var här å vi tittade på Ps I love you.. den var hur mysig som helst! bölade genom hela filmen... den var så otroligt fin även om den var sorglig.. sån otrolig kärlek.

Nej, nu är det dags. Höres!
Bye
T

Kommentarer
Postat av: Roxanna

tack sötis! :D vad glad jag blir!

haft en bra dag? =)

2008-10-05 @ 20:48:49
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0